Salora TAB1012 10,1 inch / zwart, wit / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Salora TAB1012 10,1 inch / zwart, wit / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,4

Tim de jong 03-08-2015

slechte tablet!! heeeel gevoelig voor virussen! gaat naar een een jaartje heel veel vastlopen en het internet valt best vaak weg! #irritant

Lenie47 04-08-2015

Hij gaat bij mij nu voor de derde keer terug...net ingepakt!
Ik heb onderhand heel erg genoeg van!!

Officiele reactie van Salora 04-08-2015

Beste Tim de Jong,

Wij betreuren het dat uw Salora tablet niet naar wens functioneert. Indien uw toestel binnen garantie valt adviseren wij u de tablet voor controle en eventueel herstel aan te bieden bij uw dealer; voegt u a.u.b. te allen tijde een kopie van de aankoopnota bij, alsmede een duidelijke klachtomschrijving.

De TAB1012 is een Android tablet en daarmee niet meer of minder gevoelig voor virussen dan andere Android tablets. Hiervoor zijn verschillende antivirus programma's in omloop.

Salora

lenas 03-09-2014

Aangeschaft Agustus 2013. 1ste snoerbreuk van oplader binnen halfjaar. Salora stuurde me snel een ander snoer.(bravo!) Deze toonde na weer halfjaar zelfde probleem (kortsluiting in apparaat, boeh)
Opnieuw stuurde Salora mij een nieuw, nu usb oplader. Dank Salora! Goede service!
Wat je ook aan klachten hebt: het is tenslotte een redelijke prijs voor deze tab. Natuurlijk heeft dat minpunten.
Maar Salora leverde mij een prima service tot nu toe en dat is ook wat waard. Vindt ik.
In relatie tot de prijs is het beeld ok.
Geluid (helaas)onder de maat.
Opstarten gaat snel.
Accuduur onder de maat. Jammer. Crasht bij kort gebruik op accu.
lenas.

JTRDG 21-08-2014

Zeer slechte budget tablet. Loopt enkel en alleen vast en geeft een oneindig aantal foutmeldingen. Scherm is heel gevoelig voor aanraking van andere elektronica. Veel spiegeling en google play is nauwelijks te vinden. Is sloom met opstarten en ik beleef er weinig plezier aan na het drie keer opnieuw moeten bestelen van deze tablet omdat hij niets meer deed. NIET KOPEN!!!

Simon We 29-07-2014

UPDATE
Tablet op 3 juli terug naar Expert, kreeg hem niet meer aan de praat. Deze hebben hem opgestuurd naar Salora.
Na 2 weken een telefoontje van Expert, dat er een nieuwe tablet voor mij klaar lag. (de derde)
Service van Salora gaat met stappen vooruit, bedankt voor de snelle reactie.

bero83 15-07-2014

Waardeloos ding.
Beeldcherm resolutie is niet meer van deze tijd,
opstarten duurt behoorlijk lang.
Accuduur is echt bagger!
Geen Google Play (wel ergens verborgen, maar een icoontje ho maar). Scherm reageert ook langzaam op aanraking en WiFi wil ook niet altijd lekker.
Teruggebracht naar de winkel (waar ik overigens 170 eur betaalde) en mijn geld terug gekregen.

Lenie47 17-07-2014

Beste bero83.
Wat ben jij een geluksvogel!!!
Geld terug!!! bij mij is die al 2 keer naar salora terug geweest.
plus aantal weken , kan beter zeggen maanden kwijt!
Ik had net zo goed mijn geld in de put kunnen gooien!
Ik krijg mijn geld niet terug.
Meer lasten den lusten van die tablet.
Hoop dat je meer plezier hebt van je nieuwe tablet!

Met vriendelijke groet.
Lenie47

Simon We 25-06-2014

In januari een nieuwe tablet ontvangen, zie vorige review.
Na ongeveer 4 maanden begint de ellende weer.
Valt regelmatig uit als de accu nog halfvol is en geeft dan aan dat de accu leeg is.
Wifi verbinding val regelmatig weg.
Op andere tablet en telefoon doet de wifi het wel goed.

Lenie47 23-02-2014

Ik wil Salora vriendelijk bedanken voor de goede service!!! Ik heb de tablet (Gekocht bij Megapool) 4 maanden in mijn bezit toen die stuk ging. Heb toen Megapool gebeld, en kreeg toen mailtje van ze wat ik moest doen met opsturen. Ook een Dikke Pluim voor Megapool!!!!Na een paar weken kreeg ik een nieuw tablet thuis gestuurd!

Dank je wel Salora.

Lenie47 23-08-2014

Kieskeurig...kunnen jullie deze review verwijderen? Ik weet niet waar de vervolg reviews van mij zijn gebleven! Wat een vergissing om zo'n tablet te kopen!

Lenie47 27-02-2014

Jammer hij is weer terug naar de Salora!

Lenie47

lenas 07-02-2014

Ik ben tevreden met deze tab. Een minpuntje is het geluid, door de speakers aan de achterzijde. Voor muziek vang ik dat op door via mijn muziekinstallatie (bluetooth) af te spelen.
Gaat prima. Verder ging het adaptersnoer vrij snel stuk door ronddraaien (een makke van 't soort snoer) maar Salora stuurde me gratis een nieuwe. Pluim Salora! Net als bij hun tv's (heb ik ook)krijg je veel voor een goede prijs.

lenas 29-05-2014

inmiddels 11 maanden in gebruik. Omzichtig omgaan met nieuwe snoer dat zich stuk wil draaien. (zwak!) Ook valt de tab al snel uit bij gebruik zonder snoer.

Simon We 19-12-2013

Prachtige tablet, als hij het doet, maar loopt regelmatig vast. Heb de tablet teruggebracht naar Expert, die hebben hem opgestuurd naar Salora.
Nu, 4 weken later nog steeds geen reactie van Salora.
Slechte service.

Officiele reactie van Salora 26-06-2015

Beste 23april53,

Indien u een compleet nieuw tablet heeft ontvangen, geldt de garantie vanaf de levering van het nieuwe exemplaar.

Salora

Officiele reactie van Salora 23-12-2013

Beste 23april53,

Wij betreuren het dat uw Salora tablet een storing vertoont.

Graag willen wij e.e.a. inhoudelijk voor u behandelen en willen u dan ook vriendelijk verzoeken rechtstreeks contact met ons op te nemen via info@salora.nl.

Bij voorbaat dank

Simon We 18-02-2015

De nieuwe tablet nu ruim 6 maanden in mijn bezit.
Doet het goed, één keer moeten resetten na 5 maanden.
De browser doet het ook af en toe niet, maar een keer aan en uit zetten helpt.
Voor de rest ben ik niet geheel ontevreden, wat wil je ook voor zo'n prijs.

Officiele reactie van Salora 30-06-2014

Beste Lenie47,

Graag willen wij een oplossing met u bespreken m.b.t. uw defecte tablet.

Wij willen u dan ook vriendelijk verzoeken rechtstreeks contact met ons op te nemen via info@salora.nl.

Bij voorbaat onze hartelijke dank voor uw reactie.

Lenie47 26-06-2014

Tablet al 2 keer weggeweest naar Salora. wifi valt bij mij ook weg, moet ik hem uit zetten en daarna weer aan dan doet die het weer voor even!
Had eerst een hoge pet op van salora maar nu niet meer! Voor mij geen salora meer!

Selectro Arnhem 06-02-2014

Goedendag,

kunt u aangeven bij welke expert u het apparaat gebracht heeft?
Zodat ik kan zien om welke order het gaat en actie kan ondernemen?

Ramon Daniels Selectro Service (reparatiedienst van Salora)

Simon We 24-06-2015

De derde tablet na ±10 mnd. ook gestopt.
Via Expert terug gestuurd naar Salora.
Na twee weken een nieuwe tablet ontvangen,(nr 4) bedankt voor de snelle service.
De garantie loopt van de eerste tablet af in oktober 2015.
Geld voor de 4e tablet ook een garantie termijn van 2 jaar?

OpaMaarten 09-09-2013

Prima tablet

Ik heb deze tablet gekocht omdat ik opzoek ben naar een goedkoop ding voor thuis surfen op het web, e-mail en ook navigatie in de auto (zo'n standaardje is wel handig). Dit kan allemaal prima, de snelheid van het apparaat verbaasde me op een positieve manier.

annemieke37 18-11-2013

goedenmorgen,

ik heb een vraagje, leest de tablet ook ebup. voor "ereader".

gr. Annemieke

Officiele reactie van Salora 20-11-2013

Beste annemieke37,

Hartelijk dank voor uw interesse in onze producten.

Jazeker, er zijn diverse applicaties beschikbaar om .epub bestanden te kunnen lezen.